مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان‌ها از امروز جمعه (۲۹ مرداد) تا سه‌شنبه خبر داد.

بارندگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر جمعه در نیمه غربی کرمان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس و روزهای شنبه تا دوشنبه در جنوب کرمان، شمال هرمزگان، غرب یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سه‌شنبه در جنوب فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در نوار شمالی کشور نیز در روز جمعه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، زنجان، البرز، قزوین، تهران و سمنان، شنبه در مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات استان‌های سمنان، تهران و شمال آذربایجان غربی و یکشنبه تا سه‌شنبه در مازندران، ارتفاعات استان‌های سمنان، تهران و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ مرداد) صاف تا نیمه‌ابری در بعدازظهر وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۳۱ مرداد) صاف تا نیمه‌ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرها

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ مرداد) اهواز با بالاترین دمای ۴۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۸ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
 

کد خبر 621531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha